دکتر جهانگیری

بخش هایی از سخنان سرشار از روحیه و اراده این کارآفرین نمونه را با هم مرور می کنیم:
من فعالیت خود را از فروش آدامس خروس نشان در روستا شروع کردم تا بتوانم تجارت را بیاموزم و صد ها شغل ایجاد کنم.
ما ایرانی ها که در یک قرن از پول نفت خوردیم و سرمان گرم بود از سایر منابع کشور غافل ماندیم؛ کشورهایی که نفت و گاز نداشتند چگونه به این رفاه و ثروت و مکنت رسیدند؟ بدانید که میلیون ها فرصت و تجربه اجرا شده از سراسر جهان به صورت رایگان در اختیار ما است.
آیا یک جوان حتماً باید به اداره ثبت احوال برود، استخدام شود و ۳۰۰ هزار تومان حقوق بگیرد؟! دردناک است که بچه های ما اینگونه فکر می کنند.
من طرحی به سازمان ملل دادم که به عنوان گزینه برتر انتخاب شد به نام “باشگاه اشتغال یا بانک اشتغال”، بیایید برای اولین بار در ایران باشگاهی تأسیس کنیم که برای هر ایرانی در هر سن و با هر سطحی از سواد و سرمایه، خود اشتغالی ایجاد کند تا این جوان بتواند روی پای خودش بایستد؛ الان من دارم این کار را به تنهایی انجام می دهم.
این بانکی که من طراحی کردم موجودیش پول نیست موجودیش ایده است و اگر یک جوانی به من پیوست از شروع کار تا روز آخر در کنار او هستم؛ اگر مشکلی پیش آمد می تواند به من زنگ یا ایمیل بزند و اگر لازم شد با هم جلسه می گذاریم.
هر جوانی توانمندی و پتانسیل خاص خود را دارد. ما در اتاق فکرمان به این جوان ها سه ایده پیشنهاد می دهیم و می گوییم هر کدام را که جاذبه بیشتری دارد انتخاب کند و بعد به او کمک می کنیم.
من روی پشت بام خانه یک دانشجوی خودم ۱۰ هزار گل گوشت خوار کاشتم و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کردیم.
دکتر جهانگیری در پایان از مردم و به خصوص جوانان کشورمان خواست با مراجعه به وب سایت www.kianetco.ir با وی تماس مستقیم داشته و از تجربیاتش استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:دکتر جهانگیری,
ارسال توسط کامیار خدادادیان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 8201
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1